poniedziałek, 26 stycznia 2009

Witam na moim blogu.

Witam!

Z racji, że blogi stały się ostatnio bardzo popularne i jeśli nie chce się odstawać od reszty konsolowej braci należy wyjść poza żmudne pisanie na forach i założyć swojego bloga, na którym będzie się pisać różne ciekawe rzeczy. Tak więc oto powstaje mój blog, nie będzie on jakiś piękny, zależy mi na jak najprostszej formie, bo ma liczyć się treść, a nie forma.

No i najlepiej być na swoim i pisać u siebie, niż dawać swoje wypociny do serwisów, które mają wątpliwą przyszłość i kiedyś Twoja recenzja pójdzie pod młotek z całym serwisem za 200 zł.

O czym będę pisać? Głównie o grach i branży growej, choć nie wykluczam tekstów zahaczających o inne branże i tematy. Jeśli chodzi o charakter tekstów, to będzie się on prezentować mniej więcej jak ta notka. Zaglądajcie co jakiś czas to sami stwierdzicie, czy odpowiada Wam taki styl :).

Posiadam Xboxa 360 oraz DS'a, posiadałem PSP i PS2. Można powiedzieć, że opuściłem rodzinkę Sony, ale kiedyś wrócę jak syn marnotrawny przy okazji PS3 kosztującej 600 zł. Tak więc większość moich tekstów będzie o grach wychodzących na tych platformach. Jednak na co dzień mam styczność z innymi platformami, więc nie ma mowy o mówieniu o grach i konsolach, których na oczy nie widziałem.

To tyle w kwestii powitania, w sumie nic więcej nie muszę pisać, bo i tak mało kto to czyta. Mam tylko nadzieję, że będzie zostawiać komentarze, nieważne czy pochlebne bądź nie, chodzi o motywację do dalszego pisania.

Zapraszam niedługo, wkrótce nowe notki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz